قاتل داروساز بازنشسته پای میز محاکمه؛ انگیزه جنایت خونین چه بود؟ قاتل امیر محمد خالقی بخشیده شد/ پزشکیان پیام داد هر دو مسیر تونل توحید امشب مسدود است تنبیه بدنی دانش آموز بوکانی؛ معاون مدرسه برکنار شد هشدار هواشناسی درباره باران، صاعقه و کاهش دما در ۱۲ استان کشور هواشناسی: تهران آخر هفته چهار درجه سرد می‌شود اعلام زمان برگزاری آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۴ ایتا از دسترس خارج شد انحلال شورای شهر کرمانشاه رسماً ابلاغ شد جزئیات بازداشت ۱۳ نفر در شهرداری و شورای شهر کرمانشاه اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشجو–معلم ۱۴۰۴ / جزئیات ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان + لینک جزئیات وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی برای هنرمندان معلول ارتفاعات تهران آخر هفته بارانی می‌شود وزارت بهداشت: سکته قلبی عامل ۲۴ درصد مرگ‌ها در ایران است افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در سال ۲۰۲۵ شهردار سابق و ۵ کارمند شهرداری نورآباد دستگیر شدند

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟

مدیرعامل جدید توئیتر در پستی درباره محدودیت‌های جدید برای خواندن توئیت‌ اعلام موضع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توئیتر از سقف اعلام شده در مورد تعداد توئیت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرد و گفت که تبلیغات در روزهای پس از مرحله ای که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به دنبال داشت، ثابت بوده است.

 

یاکارینو در توئیت خود نوشت: «وقتی ماموریتی مانند توئیتر دارید، باید حرکت های بزرگی انجام دهید تا پلتفرم را تقویت کنید.» این اولین اظهار نظر عمومی او در مورد محدودیت‌هایی بود که روز شنبه توسط ایلان ماسک مالک توئیتر اعلام شد.

 

در روزهای پس از اعلام ماسک، کاربران توئیتر اسکرین شات هایی را منتشر کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توئیتی از جمله در صفحات تبلیغات شرکتی نیستند. متخصصان بازاریابی گفتند که این می تواند تلاش های یاکارینو برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

 

توئیتر گفت تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تحت تأثیر محدودیت ها قرار گرفته اند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی برای حذف هرزنامه‌ها و ربات‌ها از پلتفرم انجام دهیم.

 

این محدودیت بلافاصله پس از اجباری شدن ورود به یک حساب کاربری برای مشاهده توئیت‌ها در این پلتفرم، اعمال شد.

 

متا اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه‌اندازی کند، برنامه‌ای که چالشی مستقیم برای توئیتری است که از زمان خرید آن توسط ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

توئیتر در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل تا 3 روز پس از اعلام این اقدام، نظری نداده است، یک ایموجی مدفوع برای رویترز ارسال کرد که پاسخ استاندارد شرکت به پرسش‌های رسانه‌ای است./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار